Пакет франчайзингу
 
 

За франчайзинговим договором франчайзі організовує центр раннього розвитку під торговою маркою «Дитячий центр Кузя» і отримує наступний комплект прав і послуг:

1. Використання у своїй діяльності торгової марки «Дитячий центр Кузя».
Франчайзі отримує право на використання даних торгових марок на весь період дії договору (не менше 5 років).

2. Дизайнерський проект дитячого центру.
Франчайзі отримує відповідно до наданих плануванням і фотографіями проект свого дитячого центру з детальною розшифровкою рекомендованого і використовуваного обладнання. Також розробляється вхідна зона з наданням макетів і їх прив'язкою до місця.

3. Специфікація пакету обладнання.
Франчайзі отримує специфікацію рекомендованого обладнання та матеріалів.
Обладнання франчайзі може набувати самостійно або в компанії за нашою рекомендацією (в партнерській компанії здійснює поставку обладнання для розвиваючих центрів)

4. Паспорти монтажу обладнання.
Франчайзі отримує пакет інструкції з фотографіями і описом монтажу всього обладнання. Для зручності використання все обладнання розбито на зони і відповідає специфікації та проекту дитячого центру.

5. Пакет розвиваючих курсів: навчальних програм та методичних матеріалів.
Франчайзі отримує розклад розвиваючих занять, розроблене індивідуально для його центру, поурочні плани з усіх дисциплін, розроблені нашими методистами, зібрані за час нашої діяльності. Методичні матеріали являють собою: Методичний план занять кожного курсу, пояснювальну записку кожного курсу і прописані поурочні плани на навчальний рік.

6. Пакет сценаріїв свят і Днів народжень.
Франчайзі отримує сценарії свят і днів народжень розроблені фахівцями з урахуванням вікової специфіки та специфіки діяльності центру, до кожного сценарієм додається описова, організаційна частина.

7. Пакет документів для функціонування дитячого розвиваючого центру.
8. Пакет документів по роботі з персоналом, посадові інструкції. Система індивідуальної мотивації кожного співробітника.
9. Отримання програмного забезпечення для ведення бізнесу: ведення клієнтської бази, виписування абонементів, обліку клієнтів і співробітників.

10. Повноцінне дистанційне навчання персоналу центру та педагогів (навчання в реальному часі за допомогою системи skype).

Весь персонал франчайзі проходить повноцінне дистанційне навчання з наступною атестацією. Також навчання проходить власник бізнесу. Навчання проходить дистанційно через інтернет з використанням робочих зошитів.

11. Медіаплан підготовки до відкриття та пакету рекламних матеріалів (макетів реклами).
Франчайзі отримує план заходів та макети з урахуванням специфіки розташування центру. Проведені заходи дозволяють залучити на відкриття від 200 до 500 осіб, що дозволяє центру розвитку повноцінно функціонувати і приносити прибуток з першого дня роботи.

12. Методичні консультацій з усіх напрямків діяльності на весь період роботи центру.
13. Макети поліграфічної реклами.
14. Тренінги за стандартами обслуговування, мерчендайзингу та правильного позиціонування.
15. Інформаційну підтримку:

a) Включення партнера в національну мережу, розміщення вашої контактної інформації на сайтах нашої компанії. Отримання доступу до індивідуального розділу корпоративного сайту для самостійного наповнення матеріалами.
b) Включення партнера в рекламні акції

 

Новини

Пропозиція франчайзингу в Україні

Пропозиція франчайзингу в Україні

Пропозиція франчайзингу в Україні.     Пропозиція франчайзингу в Україні сьогодні стала досить цікава, щоб зацікавитися цим всерйоз....

26 трав. 2015

Детальніше